DA Drogisterij & Parfumerie Elly
Valtherweg 5
7873 AA Odoorn
0591-512215
Routebeschrijving
Maandag | 13:00 - 17:30 |
Dinsdag | 09:00 - 17:30 |
Woensdag | 09:00 - 17:30 |
Donderdag | 09:00 - 17:30 |
Vrijdag | 09:00 - 17:30 |
Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Zondag | Gesloten |
‘Elly en ik zijn samen eigenaar van de winkel’, vertelt Andrea. ‘Elly, mijn moeder, is in 1970 begonnen met een kapsalon, ze verkocht toen ook al parfumerie-artikelen. In 1996 ben ik erbij gekomen met een drogisterij. Ik ben drogist en heb ook mijn diploma’s voor kapper en visagist, Elly is behalve kapster ook opgeleid tot assistent-drogist. De naam van Elly staat nog altijd op onze pui en zo zal het wat mij betreft ook blijven. Zij is de oprichter, ze is mijn moeder en in vind dat haar naam in ere gehouden moet worden!’
Bij DA Elly vind je alles. Wat er nog niet is, wordt voor je besteld, dus iedereen hier in het dorp wordt hier op de wenken bediend. Altijd in huis zijn onder meer Louis Widmer, New Care, John van G en Janzen. En onder- en nachtmode van Ten Cate, Schiesser, Sloggi en Triumph. Natuurlijk staat altijd het vertrouwde en hoogwaardige huismerk DA in de schappen. Andrea staat in de wijde omgeving bekend als ambassadeur voor veilig en bewust zonnen. Ze adviseert je graag over de zonnebrandcrème die jou de beste bescherming biedt.
Elk najaar organiseert DA Elly een vriendinnenavond. Tijdens zo’n speciale koopavond komen leveranciers en vaak ook een lokale ondernemer naar de winkel. Klanten hebben dan de gelegenheid om vragen te stellen en kennis te maken met nieuwe producten waar ze anders misschien niet snel aan zouden denken. Gezellige avonden met lekker eten en drinken en leuke cadeautjes.
‘Het leuke aan ons werk zijn de klanten’, vertelt Andrea. Wij nemen de tijd om goed te luisteren naar hun verhaal of klacht en geven een degelijk advies, zodat ze zich goed geholpen voelen als ze de winkel verlaten. Over het algemeen kennen we de meeste mensen en hun achtergrond, zodat we gericht kunnen adviseren. De grootste beloning krijgen we als een klant later komt vertellen dat ons advies of product zo goed heeft gewerkt. En natuurlijk is het een compliment dat we al drie keer “DA van het jaar” zijn geweest. Dat stimuleert ons om steeds onze kennis op peil te houden met cursussen en nascholingen. Zeker weten dat we er iemand mee helpen.’