Terugroepactie! Klik hier voor meer informatie
DA Drogisterij & Parf Wesseling
Veltmanlaan 11
7765 AZ Weiteveen
0524-542441
Routebeschrijving
Maandag | Gesloten |
Dinsdag | 09:00 - 17:00 |
Woensdag | 09:00 - 17:00 |
Donderdag | Gesloten |
Vrijdag | 09:00 - 17:00 |
Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Zondag | Gesloten |
‘Mijn overgrootvader H. Wesseling is in 1920 begonnen met een kruidenierszaak in Weiteveen’, vertelt Kitty Wesseling, eigenares van DA Drogisterij Wesseling. ‘Onder de hoede van mijn ouders werd het later een warenhuis met daarin een drogisterij. Op mijn 17e kwam ik in dienst, drie jaar later was ik gediplomeerd drogist en vanaf 2001 hebben mijn man Ron en ik de drogisterij overgenomen. Aanvankelijk in het warenhuis, later in het naastgelegen pand. In 2011 hebben we een tweede filiaal geopend, in Erica. Mijn werk is mijn hobby, mijn passie. Elke morgen open ik goedgehumeurd de winkel.’
DA Drogisterij Wesseling heeft een rijk assortiment gezondheids- en verzorgingsproducten. In deze vertrouwde dorpswinkel vind je werkelijk alles. Voedingssupplementen, reguliere geneesmiddelen, kruiden, cosmetica. Bekende merken, maar ook de minder vaak voorkomende namen. In de schappen staan onder meer New Care Supplements, Vitalize, Wapiti, Pharma Nord, Lucovitaal, Metagenics, Naturtint haarkleuringen, Zarqa huidverzorging en de make-up van Deborah Milano. Sinds kort heeft Wesseling ook diergeneesmiddelen.
DA Drogisterij Wesseling komt regelmatig met iets verrassends. Een proeverij van raw foodsappen, een promotiedag van make-up en huidverzorging of een Facebook-actie. Altijd gezellig en leerzaam. Wesseling biedt bovendien allerlei praktisch comfort; je kunt er de batterij van je horloge laten vervangen en je foto’s printen terwijl je wacht, klanten lopen gemakkelijk even binnen voor businesspostzegels of het posten van een pakket. Daarnaast vind je er een uitgebreid aanbod van wenskaarten, wenskaarsjes, horloges, portemonnees, sjaals, tassen, koordzeepjes en heerlijke geuren.
Kitty: ‘Als een klant gericht vraagt om een product blijkt soms dat er een diepere oorzaak aan zijn of haar klacht ten grondslag ligt. Die klant verlaat dan de winkel met iets heel anders dan hij had verwacht. Mensen waarderen het enorm dat wij serieus op de klacht ingaan. Ze komen vaak eerst bij ons voordat ze naar een dokter gaan, de drempel is toch lager, ze noemen ons hun “tweede huisarts”. Iemand schreef op onze Facebookpagina: “Jij weet altijd raad en denkt altijd mee. M'n moeder was op zoek naar een fruitvliegjesvanger, op zaterdagavond gaf je nog een tip om van die vliegjes af te komen.” Tevreden klanten, daar doe je het voor.’