Onze winkels zijn eigendom van zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken.
Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan om samen een passende oplossing te vinden!
We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens:
In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.
Als je een klacht hebt over een product of uitvoering van de bestelling op onze webshop, adviseren we je gebruik te maken van onze eigen klachtenregeling contactformulier. Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie.
Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ook kan je een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling contactformulier. Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de klachtencommissie van het CBD (Centraal Bureau voor Drogisterijen) / PCO via klachtencommissie@cbd-maarssen.nl. Meer informatie lees je op de website van het CBD.